Khamis, 1 Oktober 2009

Sayau Ka Apai Indai Kitai




Tabi Bala menyadi aku,sekali tu aku mai bala kitai ingat ka pengasih apai indai kitai leboh kitai agik bisi ruang begulai enggau sida.Ingat meh Indai kitai Karung Pemedung Apai tangkai Mengandai kitai........Anang kitai nyabak maia sida udah nadai tang kitai endak peduli ka sida lebuh sida agik bergulai enggau kitai............Ingat meh kitai bisi siko Indai Siko Apai diberi Petara,bebasa ka sida laban sida nadai ganti enti iya udah nadai......Terima Kasih ngagai indai aku empu laban udah maioh amat ngidup ka aku lalu udah sanggup enggau aku maia senang tauka tusah......kami merinsa nadai apai tang nuan indai ka Apai lalu mega ka indai......I Love My Mum......Mdm Jumah Rumpang.Gambar Kenang aja.........ngambi ka penyinu kitai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan